Loveshoot Terschelling | Rosanne & Melvin

Rosanne & Melvin

Loveshoot Terschelling

Terschelling. Eén van onze prachtige Waddeneilanden met kilometers strand, duinen, bos en heide en natuurlijk het Wad. Welgeteld zo’n 25 km hemelsbreed vanaf het vasteland gerekend, maar de bootreis er naar toe duurt 2 uur, vanwege het slalom parcours door de vaargeul. Tenzij je natuurlijk de sneldienst neemt; dan is het slechts 45 minuten.

Terschelling

Een eiland waar ik al jaren kom, maar dat was vroeger wel anders. Fris en fruitig met net een toeristische opleiding achter de rug, had ik wilde plannen om de wereld te gaan ontdekken. Kamperen? Dàt ging ik wel doen in Afrika of een andere “ruige” bestemming. Je tentje opzetten ergens op de Savanne zonder enige facilitaire voorzieningen behalve een gat in de grond of een beschut plekje achter een polletje gras; dàt was pas kamperen!

Echt kamperen was ’s avonds nagenieten bij een kampvuur, omdat je één van de Big Five had gezien. Echt kamperen was soms ook afzien. Een monsterlijk groot insectenbeest wat bedacht had dat het wel leuk was om die enthousiaste toerist de stuipen op het lijf te jagen door ’s nachts op het gezicht van de toerist te landen. Of de tor – formaat huismus – die de toerist 6 rondjes om de tent heen laat rennen. Ja, dat waren nog eens vakanties!
Kamperen was in mijn ogen destijds in ieder geval niet met een volgepropte auto én dito aanhanger op pad gaan in Nederland…..

Maar tijden veranderen. En nu, jaren later en hopelijk ook wat wijzer, kom ik al jaren op Terschelling, met diezelfde volgepropte auto en dito aanhanger (minus het gasstel, want die staat nog in de schuur – in dat ene kastje samen met de afwasborstel). Op een camping met nog veel meer Hollanders met hun halve huisraad, vis spullen en fietsen. Het eiland waar insecten gewoon Hollandse formaten hebben: zeer klein!

De loveshoot (waar daar gaat dit blog natuurlijk over)…

Afgelopen weekend ben ik met mijn vriend (een echte Terschelling fanaat) even naar Terschelling geweest om onze “camping”vrienden te bezoeken. Ik had het idee om de loveshoot ’s avonds te doen. Het was laagwater en dus zou ik daar heel zelfverzekerd tot aan de knieën in de blubber gaan staan. Zelfverzekerd aan de buitenkant natuurlijk, want het horror scenario dat één van mijn camera’s (of allebei – dubbel horror!) in de blubber zou vallen, speelt natuurlijk altijd in mijn achterhoofd. Helaas was het zaterdagavond een grauwe en grijze avond met een stevige windkracht 7. Dat betekent dat je onderhand zo uit je verschoning wordt geblazen en dus zijn we de volgende dag op pad gegaan.

Rosanne en Melvin ken ik al een aantal jaren – van de camping! Trotse ouders van een heerlijk ventje met grote blauwe ogen, die mij de halve avond aan zat kijken wat dat nou maar weer voor raar mens was met die camera.

Voor de loveshoot zijn we naar het Groene Strand gegaan. Het was nu opkomend water dus stond ik slechts tot enkel diep in het water. De wind was gaan liggen en het was fantastisch weer. Na een korte wandeling over het Groene Strand, zijn we nog even naar de dijk gegaan waar heel veel schapen met hun kroost al mekkerend heen en weer wandelen. Na afloop moesten we dus wel even de schapenpoep onder onze slippers / blote voeten vandaan schrapen, want op Terschelling lopen wij nu eenmaal vaak op blote voeten (kamperen hè!).

Terschelling heeft nog veel meer mooie plekken om te fotograferen. De laatste 4 foto’s zijn foto’s die ik tijdens eerdere bezoeken aan Terschelling heb gemaakt.
En dan nu – eindelijk – hier de foto’s 🙂

(Vind je het leuk om een reactie achter te laten, dan kan je dat doen onderaan dit blog! )

Loveshoot Terschelling Groene Strand Loveshoot Terschelling Groene Strand Loveshoot Terschelling Groene Strand Loveshoot Terschelling Groene Strand Loveshoot Terschelling Groene Strand Loveshoot Terschelling Groene Strand Loveshoot Terschelling Groene Strand Loveshoot Terschelling Groene Strand Loveshoot Terschelling Groene Strand Loveshoot Terschelling Groene Strand Loveshoot Terschelling Groene Strand Loveshoot Terschelling Terschelling laagwater Groene Strand Terschelling Waddenzee Terschelling

Verhalende bruidsfotografie met een écht verhaal!
Omdat je geen enkel moment wilt missen!

Favoriete Bruiloften

Beschikbaarheid checken?

Stuur een bericht of bel even! Dan weten jullie gelijk of jullie datum nog beschikbaar is!